Informatie

Omdat u altijd wel ondersteuning kunt gebruiken voor uw server/website of deviceproblemen, kunt u bij CyberSolid een support contract afsluiten.

Wij helpen u bij het up to date houden van uw server en/of webapplicaties en het oplossen van problemen.

Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben wij enkele pakketten voor u samengesteld, die u tijdens het bestelproces nog kunt aanpassen. Deze vindt u onder het tabblad Paketten.

Mogelijkheden

Uurtarief

Ons standaard uur tarief vindt u hier

€ 64.99 p/u

Remote hands

Heeft u een server in een van de datacentra in de buurt van Amsterdam en heeft u iemand nodig die in het datacenter handelingen uitvoert, dan kan dit bij ons.

€ 64.99 p/u

Het Proces

1. Bestellen

Kies een van de pakketten.

2. Betalen

U kunt op vele verschillende manieren direct bij ons afrekenen.

3. Oplevering

Na ontvangst van de betaling ontvangt u direct een mail over uw supportpakket, en gaan wij direct voor u aan de slag.

Support Contract Basis

  • 3 vrije support uren p/j (Contractduur)
  • Gereduceerd uurtarief van € 44.95 p/u
  • Afgerond op kwartieren (15 minuten)
  • Contact en Reservering via Support Portal
  • Op Basis van Best Effort

€ 9.95 p/m

 Bestellen »

Support Contract Compleet

  • 16 vrije support uren p/j (Contractduur)
  • Gereduceerd uurtarief van € 24.95 p/u
  • Afgerond op kwartieren (15 minuten)
  • Direct Contact via noodnummer
  • Response binnen één (1) uur

€ 49.95 p/m

 Bestellen »

Standaard Uurtarief

  • Afgerond op kwartieren (15 minuten)
  • Op Basis van Best Effort
  • Contact en Reservering via Support Portal

€ 64.95 p/u

 Bestellen »

Prijzen zijn exclusief BTW | Betaling per aangegeven periode.